Svetovalnica Menjava in vračila

Reklamacija

Aktuálně v magazínu


Datum:26.10.2018

Reklamacija

Reklamacijo napake lahko uveljavljate z obvestilom o reklamaciji. Ne sme vključevati vaših identifikacijskih podatkov, opisa napake ali tega, kako se kaže, in informacij o tem, kako želite, da odpravimo napako. Obvestilu o reklamaciji priložite dobavnico ali kartico z navodili za zamenjavo ali vračilo, ki ste jo prejeli v originalni pošiljki z blagom, ali številko naročila, račun, ki smo vam ga poslali po elektronski pošti.


Blago, ki ga želite reklamirati dobro zapakirajte, zato da preprečite nadaljne poškodbe med prevozom, in ga skupaj z obrazcem pošljite na naslov: Astratex.si, Kopirka d.o.o., Žitna ulica 10, 2000 Maribor.

Najpogosteje zastavljena vprašanja

Kako dolga je garancijska doba naših izdelkov?
Za vso naše blago zagotavljamo 24-mesečno garancijo, ki se začne z dnem prejema pošiljke. Kot prodajalec smo odgovorni za vse napake, ki jih ima blago, ko ga kupec prevzame ali se pojavijo v garancijskem roku. Garancija ne krije napak, nastalih zaradi neprevidnega ali nepravilnega ravnanja ali mehanskih poškodb. Zato pri pranju in čiščenju perila upoštevajte navodila za pranje, ki so označena na etiketi.
Kako vložim pritožbo?
Blago nam lahko pošljete kot reklamacijo s prevoznikom po vaši izbiri. Prosimo, da reklamirani izdelek dobro zapakirate, da se med transportom ne pokvari. Pošiljki priložite dobavnico ali kartico z navodili za zamenjavo ali vračilo, ki ste jo prejeli v originalni pošiljki z blagom, račun ali kateri koli drug dokument, ki identificira vaše naročilo in opis napake. Nato pošljite paket na Astratex.si, Kopirka d.o.o., Žitna ulica 10, 2000 Maribor. Obveščali vas bomo o poteku vaše reklamacije. In če vam zamenjan izdelek pošljemo nazaj, bomo seveda poštnino plačali mi.
Kje lahko izvem, v kateri fazi je moja zahteva za reklamacijo?
Vašo pritožbo bomo obravnavali v 30 dneh od prejema pošiljke, o njenem napredku pa vas bomo obvestili po elektronski pošti. Če želite poizvedeti glede stanja vaše pritožbe ali ne veste, če je bila pošiljka dostavljena k nam, nas pokličite na telefonsko številko 01 777 86 87 ali nam pišite na [email protected].
Moje blago je poškodovano, vendar je že bilo oprano. Se lahko še vedno pritožim?
Ja lahko. Reklamacijo je možno vložiti za vse napake, ki jih odkrijete v 24-mesečnem garancijskem roku. Tudi v tem primeru nam lahko blago pošljete tako, kot je opisano zgoraj.